Diētas svara samazināšanai ir veiksmes soļi

Tiem, kuri piekopj neveselīgu un mazkustīgu dzīvesveidu ļoti bieži var rasties liekā svara problēmas. Šādos gadījumos būtu ieteicams uzsākt kādu piemērotu diētu, lai ātrāk un veiksmīgāk cilvēks nomestu lieko svaru. Jāatzīmē, ka diēta ir ilgstošs un sabalansēts process, lai cilvēks spētu veiksmīgi samazināt svaru, nenodarot pāri savam ķermenim. Jāuzsver, ka pirms uzsākt diētu vajadzētu konsultēties ar ārstu vai dietologu, lai Jums nerastos liekas veselības problēmas, jo ne katra diēta būs ieteicama visiem. Svarīgi ir būt uzradzībā, lai diētas svara samazināšanai nenāktu par skādi. Turklāt, ja bez konsultācijas uzsāksi diētu – pastāv risks, ka radīsies ēšanas un veselības traucējumi un nav garantijas, ka liekie kilogrami pazudīs. Šoreiz piedāvājam izlasīt par dažām effektīvām diētām, kas, iespējams, varēs palīdzēt arī Tev.

1200 kaloriju diēta – tās noslēpums slēpjas tajā, ka ievērojot šo diētu cilvēkam katru dienu jāpatērē 1200 kaloriju, jo pēc dietologu domām tieši šis kaloriju daudzums ir optimālākais, lai effektīvāk atbrīvotos no liekajiem kilogramiem. Turklāt, Tavs organisms necietīs un viegli pieradīs pie šīs vājēšanas metodes. Protams, pirms šīs diētas svara samazināšanai veikšanas vajadzētu pakonsultēties ar ārstu vai meklēt informāciju internetā. Bet ēdieni, kurus šīs tievēšanas procesa laikā varēsi ēst ir svaigi augļi un dārzeņi, liesas olbaltumvielas, veseli graudaugi u.c.
Ļoti interesanta un effektīva diēta ir austrumu diēta. Ieteicamais diētas liekā svara zaudēšanai veikšanas laiks 8 līdz 10 dienas, bet vēlams ievērot noteikto režīmu un neko nepalaist garām.

Bet lai austrumu diēta būtu vēl iedarbīgāka un būtu pielāgota konkrētam cilvēkam – iesakām konsultēties ar ārstu vai uztura speciālistu. Papildus ieteicams uzņemt daudz ūdeni – vismaz 1,5 litrus dienā. Diētas svara samazināšanai bez ūdens nav iespējams. Pirmajā ēdienreizē izdzer vienu krūzi tējas ar karoti cukura. Savukārt, otrajā ēdienreizē – būs jāapēd viena cieti vārīta ola, kā arī saujiņa ar melnajām plūmēm. Trešajā ēdienreizē – uzņem 200 gramus vārītas gaļas (liesu) vai vistas fileju, 100 gramus kāpostu vai burkānus kā piedevas. Bet saldajā nobaudi ābolu vai apelsīnu.Bet ceturtajā ēdienreizē – apēd 30 gramus siera, bet saldajā ēd apelsīnu vai ābolu. Visbeidzot, piektajā ēdienreizē – nepieciešams izdzert vienu glāzi ar rūgušpienu vai kefīru ar samazinātu tauku saturu.

Lai notievētu, dietā galvenais ir disciplīna

Ja esi izvelējies un uzsācis šo diētu, galvenais, nepārtrauc un ievēro grafiku, jo tikai tad būs vēlamie rezultāti.
Ja esi klasisko diētu cienītājs un Tev garšo dažādi augļi un dārzeņi – izvēlies augļu un dārzeņu diētu. Jāuzsver, ka diētas svara samazināšanai ar augļiem ir ļoti veselīgas. Ja precīzi ievērosi šīs diētas nosacījumus nedēļas laikā ir iespējams zaudēt 3 kg. Īpaši jāatzīmē, ka ieteicams dzert daudz šķidruma neirobežotā daudzumā – baudi ūdeni, dažādas zaļās tējas, kā arī kafiju (bez cukura un piena). Lai diēta būtu iedarbīga tā jāievēro visās trijās ēdienreizēs.Brokastīs ēd dažādus svaigus augļus (pēc izvēles, kas Tev labāk garšo), salātus ar pāris ēdamkarotēm nesaldināta jogurta. Klāt piedzer zaļo tēju bez cukura, bet ja neesi pieradis tēju dzert bez cukura – pievieno tējkaroti medus.

Savukārt pusdienās ēd vārītus rīsus vai makaronus (ieteicams 100gramus) ar tomētu mērci un dažādiem svaigiem dārzeņiem, pēc Tavas izvēles. Klāt baudi tomātu sulu (ieteicams 1glāzi). Bet launagā izvēlies nevis dažādus našķus, bet vienu augli, kas Tev labāk garšo un klāt dzet svaigi spiestu sulu (arī pēc izvēles). Visbeidzot vakariņās ieteicams apēst svaigus dārzeņus ar olīveļļu, kā arī vārītas, grillētas vai tvaicētas zivis (pēc izvēles). Jāatzīmē, ka pirms nakts miera vēlams izdzert vienu glāzi kefīra vai piena (ieteicams ar pazeminātu tauku saturu).
Protams, lai rezultāti būtu daudz effektīvāki un ātrāki ieteicams vismaz 1stundu dienā nodarboties ar dažādām fiziskām aktivitātēm un uzturēties daudz svaigā gaisā.
Jāuzsver, ka diētu ievērošana nav joka lieta – tāpēc būtu vēlams iepriekš izvēlēties sev piemērotāko un konsultāties ar ārstu vai dietologu. Dietologs būs tas, kas pieskatīs Jūs un neļaus, lai Jūsu diētas svara samazināšanai izveidotu kādas komplikācijas.