Rūpīga notievēšanas plāna izveide tieši Tev

Ja ir pienācis īstais brīdis, lai nomestu lieko svaru, svarīga ir gan apņemšanās, gan rūpīga notievēšanas plāna izveide. Šoreiz sniegsim dažas idejas, kā vieglāk un efektīvāk sastādīt notievēšanas plānu. Atgādinām, ka pirms jebkuru diētu un notievēšanas plānu uzsākšanas, vajadzētu konsultēties ar dietologu. Nevajadzētu sevi mocīt ar badošanos vai neatbilstošu notievēšanas plāna ievērošanu.
Pielāgo diētas plānu savam ķermenim – ņem vērā gan savu fizisko sagatavotību, gan veselības problēmas, gan laiku, kuru varēsi atvēlēt fiziskajām aktivitātēm. Esi motivēts un skaidri apzinies savus mērķus! Neuzstādi sev sākumā pārāk lielas prasības – tā Tu tikai nomocīsi gan sevi, gan savu organismu.

Tāpēc vēlams pārliecināties, ka mērķis nomest noteiktus kilogramus ir patiešam reāls un Tavai veselībai atbilstošs. Atceries, ka mērķim ir jākļūst par Tavu ikdienas ieradumu, jo, tikai strādājot ar sevi katru dienu, ir iespējams iegūt reālus rezultātus.
Katru dienu pirms gulētiešanas visus savus rezultātus, neveiksmes pieraksti svara nomešanas dienasgrāmatā. Piemēram, uzskaiti kādas tieši fiziskās aktivitātes tu šodien esi veicis, kā Tev ir veicies, cik ilgi tu to esi darījis. Kā arī sastādi mazu plānu, ko tu gribētu izdarīt rīt. Īpaši ieteicams ir izveidot īpašu grafiku, kur katru nedēļu atzīmē savu svaru, un seko līdzi svara izmaiņas līknei. Tā virzīsies uz mērķi ātrāk un efektīvāk nometīsi liekos kilogramus! Jāuzsver, ka, sadalot lielu mērķi mazākos, Tu vieglāk spēsi sasniegt rezultātu.

Tu būsi gandarīts, ka ieguldītais darbs ir atmaksājies, tai pat laikā saglabājas viens liels visaptverošs mērķis atgūt ideālo svaru, kas tev liks virzīties uz priekšu, lai šo mērķi īstenotu.
Neveiksmes ir dabiska sastāvdaļa un tās var piemeklēt ikvienu no mums. Ja mērķis ir neveiksmīgs, ir rezerves variants mērķa sasniegšanai. Galvenais ir meklēt alternatīvu un rīkoties, nevis padoties pie pirmajiem šķēršļiem. Meklē savu īsto svara nomešanas metodi un Tu redzēsi – rezultāti būs iespaidīgi! Piemēram, lai samazinātu svaru, tu vari nodarboties ar skriešanu, bet, ja tev nepatīk skriet, tad tu vari apmeklēt vingrošanas nodarbības.

Notievēšanas analīze un skats no malas ir svarīgs

Analizē un paskaties uz sasniegto no malas, dari to katru nedēļu – tādā veidā spēsi redzēt savu progresu un novērst nepilnības. Rūpīgi pārdomā, kas tev sanāca, kas nesanāca, ko vajadzētu mainīt, lai uzlabotu esošo progresu un pēc iespējas efektīvāk atbrīvotos no aptaukošanās. Jāuzsver, ka Tev jābut gatavam mainīt savus mērķus pēc vajadzības, lai atrastu sev piemērotāko notievēšanas veidu. Tev ir jāspēj un jācenšas pielāgot mērķus savām vajadzībām un pielāgoties jauniem apstākļiem, tādā veidā Tev būs mazāk problēmu, un Tu daudz vieglāk virzīsies uz savu mērķi – ideālu augumu ar ideālu svaru.

Esi pozitīvs, jo tikai tādā veidā spēsi nomest svaru ātrākā laika periodā. Nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem, bet gan mērķtiecīgi virzies uz priekšu pēc svara nomešanas plāna. Lai plāns patiešām būtu Tev atbilstošs – konsultējies ar dietologu par Tev piemērotāko uzturu un fiziskajām aktivitātēm. Ja būsi mērķtiecīgs – rezultāti neizpaliks un svaru nometīsi ātri un bez liekas sevis un sava organisma mocīšanas.